Reklama:

traktowanie pacjenta przez lekarzy - pytanie (5)

zaloguj się, aby wykonać akcję na forum

Forum: Opieka psychiatryczna

Początkująca
06-06-2013, 20:55:59

Witam Państwa bardzo serdecznie,
Jestem studentką i w ramach pisania pracy magisterskiej chciałabym poznać Państwa opinię na temat traktowania kobiet w ciąży bądź też cierpiących na choroby układu rozrodczego przez lekarzy. Chciałabym dowiedzieć się, jak lekarze odnoszą się do pacjentek, jak je traktują i dlaczego. Będę bardzo wdzięczna za każdą wypowiedź. Zapraszam do wypowiadania się.
gość
06-06-2013, 23:22:31

Bardzo proszę, abyś przeniosła swoje pytanie na dział ginekologi.
Dziękuję.
Forumowiczka
22-07-2013, 21:12:49

Zazwyczaj lekarze na wizycie prywatnej są bardzo mili i uprzejmi. Przejmują się pacjentem i starają się mu pomóc. Sytuacja zmienia się jeżeli na wizytę idziemy w ramach refundacji NFZ. Lekarz już nie tak miły, można powiedzieć odklepuje kolejnego pacjenta. Oczywiście nie można wszystkich do jednego worka wrzucać, ale niestety w większości przypadków tak bywa.
Komentatorka
22-07-2013, 21:18:40

Zgadzam się z Gold. Ja jak byłam na wizycie z NFZ to trwała ona 10 minut w czym 5 wypisywala l4. A jak byłam prywatnie to wizyta trwała godzinę i wszysto wiedziałam.
gość
24-10-2013, 16:28:54