Reklama:
Reklama:
Reklama:

Popularne na forum

Ważne abyś była mądra, uroda przemija, a mądrośc nigdy. I oczywiście aby być mądrym nie musisz być prawnikiem , lekarzem. Możesz być szprzątaczką w szkole na przykład. I być mądrym pieknym wewnetrzeni człowiekiem...
2 komentarz
ostatni 8 miesięcy temu  
Witam mam problem od tygodnia z penisem gdy chce się kochać z moja partnerka na początku chwilę stoi a za chwilę w niej traci na twardości, szczerze nigdy nie miałem z tym problemu, stawał jak konar dosłownie zawsze na zawołanie nawet od razu po wytrysku uprawiałem drugi raz sex bez przerwy, teraz jestem załamany spadła mi samoocena a mojej partnerce już się strasznie chce, dodam że naderwalem sobie wędzidełko ale już mnie nie boli za to w jądrze zacząłem czuć dziwne kołatanie niby taki minimalny ból no nawet nie wiem jak to nazwać ale czuje dyskomfort, i te prawe jądro podczas podniecenia idzie lekko w góre pod penisa, liczę na wasza pomoc, pozdrawiam serdecznie.
2 komentarz
ostatni 8 miesięcy temu  
Przeszło już? Potrzebuje pomocy. Mam ten sam problem.
12 komentarz
ostatni 8 miesięcy temu  
[CYTAT] gość 01-08-2016, 02:06:07 Witam Was! Mam nadzieje ze jeszcze ktos tutal zaglada i z gory przepraszam za angielska klawiature. Otoz rowniez mam ochote podzielic sie z wami moim problemem zdrowotnym i wspolnie dodac jakiejs otuchy aby moc z tym walczyc. Witam, Mam bardzo podobne objawy od ladnych paru lat, tez zaczyna sie od zoladka i spadku masy ciala. Czy jest tu ktos z podobnymi problemami? Pozdrawiam
176 komentarz
ostatni 9 miesięcy temu  
Jak często kłócicie się z drugą połówką?
1 komentarz
ostatni 5 miesięcy temu  
Witam wszystkich, to mój pierwszy post na tym forum :) mam nadzieje znaleźć tutaj odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, i także pomóc innym użytkownikom jak będzie taka możliwość :). Zmagam się z uzależnieniem krzyżowym od marihuany i alkoholu. Niestety u mnie największym problemem jest bezsenność- problemy z zaśnięciem, albo nie śpię całą noc, albo zasypiam dopiero koło 3-4. Pojawiały się w ciągu tygodnia od odstawienia używek, potem sen się wyrównywał. Niestety, były też nawroty do nałogów, które niestety niwelowały te efekty i np. teraz rozpoczynam od nowa. Zacząłem stosować lek Naltrexon i widzę, że pomimo swojej renomy jako lek na głody ma bardzo dużo skutków ubocznych- wymioty, brak apetytu i bezsenność właśnie. Rozmawiałem z lekarzem psychiatrą, niestety wydał mi się mocno niekompetentny, polecił bym brał aviomarin przed tym lekiem i żebym brał go po obiedzie, po pracy aby wykluczyć kłopoty z jedzeniem wynikające z braku apetytu. Gdy zapytałem się go o możliwe problemy z bezsennością powiedział, że i tak i tak mam je, więc nie powinno to pogorszyć sprawy. Niestety, sytuacja jest bardzo kiepska- przed- przedwczoraj jak go brałem, wziąłem 100 mg trittico i 100 mg hydroksyzyny- brak snu aż do 4 rano. Wczoraj jak go brałem, także powtórka sytuacji. Dzisiaj spróbowałem wziąć lek Inovane jedna tabletka 7,5 mg z nadzieją na szybki sen, niestety cała noc nieprzespana. Zastanawiam się, czy moja bezsenność wynika z objawów odstawienia jakie pojawiają się ? Obecnie trwa ona 8 dni, czy może właśnie z użycia leku naltrekson, bo bez niego jak pamiętam mogłem spać, oprócz pierwszych 2 dób po odstawieniu gdzie sen pojawił się dopiero koło 3-4 rano. Czy znacie może jakieś zamienniki tego leku, które nie wywołują tylu objawów odstawienia i skutecznie minimalizują głody ?
1 komentarz
ostatni 7 miesięcy temu  
Witam, Jestem mamą nastolatka ze zdiagnozowaną nerwicą natręctw. Syn od roku jest leczony oraz chodzi na psychoterapię. Co do leków, początkowo Zotral, który miał dobre efekty, ale niestety powodował skutki uboczne. Z tego powodu lekarz przepisał synowi Seronil (po okresie wprowadzania leku - obecna dawka to 20mg). Seronil syn bierze od miesiąca i niestety wszystko wróciło do stanu wyjściowego, albo nawet gorzej. Czytałam, że na efekty tego leku trzeba poczekać, czekamy... Mam pytanie do osób chorujących na nerwicę natręctw, jak sobie radzicie? Czy tą chorobę da się okiełznać? Nie będę kłamać, czasami jest bardzo ciężko. Szkoda mi syna. Może jest jeszcze coś co mogłabym zrobić? Opiszcie proszę Wasze zmagania z chorobą, jakieś sposoby żeby ją okiełznać.
1 komentarz
ostatni 2 miesiące temu  
Proszę napisać czy ktoś miał wykonywany zabieg ETS ? Klamra ? W jakim mieście?
1 komentarz
ostatni miesiąc temu  
Reklama:
Reklama: