Reklama:
Reklama:
Reklama:

Popularne na forum

Czy da się wyleczyć z zaburzeń obsesyjno kompulsywnych? Dobijają mnie natrętne myśli,piosenki w głowie.Odechciewa mi się wszystkiego.Mam zaburzenia na tle religijnym tzw.skrupuły podczas spowiedzi.Męczę się z tym bardzo.Już tracę nadzieję,że będzie dobrze.
1 komentarz
ostatni 3 miesiące temu  
Jak dostajesz skierowanie do tego szpitala? Powoli zastanawiam się żeby ustawić jakieś leki ale nie experymentując miesiącami.
3 komentarz
ostatni 7 miesięcy temu  
Witam Natalko. Na Twoim miejscu ja bym się nie przejmował tymi sytuacjami ponieważ istnieje badania mówiące że jakaś część naszego społeczeństwa regularnie słyszy jakieś głosy i normalnie z tym funkcjonuje. Nie emocjonuj się kiedy taka sytuacja się pojawi , a jedynie odnotuj(bez żadnej reakcji wypierania) że takie wydarzenie miało miejsce. Nie nadawaj temu wydarzeniu żadnej emocjonalnej wartości- nie walcz z tym bo im bardziej będziesz wypierać i wkładać swoją energię, aby się tego pozbyć, tym z taką proporcjonalną siłą to będzie wracać z powrotem. To paradoksalny mechanizm psychologiczny, który tworzy błędne koło. Być może jest to spektrum osobowości kompulsywnej, ale przy takim nasileniu nie nakręcaj się bo możesz mieć po prostu taką naturę. Gorzej jakbyś słyszała cudze głosy które przeszkadzały by Ci w normalnym funkcjonowaniu,ale Twój głos można zawsze ukierunkować pozytywnie nie starając się go w jakikolwiek sposób zmienić( po prostu odnotuj że taki głos zawitał i bez emocji, swobodnie zmień go na pozytywny - nie walcząc z nim i nie złoszcząc się że właśnie taki przyszedł) Najgorsze co możesz zrobić to obawiać się tego głosu bo wyzwalasz wtedy - warunkowanie negatywne. Spróbuj tych rad a zobaczysz że po jakimś czasie nie będziesz się przejmować tym głosem a "on" może sam ustąpić. Pamiętaj ! zero emocjonalnej reakcji. Pozdrawiam Mirek.
2 komentarz
ostatni 8 miesięcy temu  
Hej wszystkim :-) Czy możecie polecić film związany z zaburzeniami lękowymi i agorafobią? Film który pomoże zrozumieć to wszystko , film dodający otuchy. Chciałabym spojrzeć na to z tej perspektywy. Pomoże ktoś? :)
1 komentarz
ostatni 7 miesięcy temu  
[CYTAT] anonimowa555 02-03-2024, 17:33:50 [CYTAT] vikxiks 26-02-2024, 15:24:50 Hej. Mam dokładnie ten sam problem. Chciałabyś gdzieś o tym popisać?[/CYTAT] Hej jasne że tak , gdzie by Ci było najwygodniej podaj jakies namiary 😊 cieszę się że nie jestem w tym sama 😊[/CYTAT] napisz na e-mail: [email protected]
7 komentarz
ostatni 3 miesiące temu  
witam chce sie doradzic czy moge odrzucic ten lek w dawce 150mg sen jest git bez tego depresji nie ma natretne mysli sa ale mysle ze nie od tego leku pozatym czy moge go odstawic od razu sen mam swieetny a to glowne zalozenie chyba jeszcze mam shizy ale to chyba nie pomaga w tym>?
1 komentarz
ostatni 3 miesiące temu  
Gratuluję spostrzegawczości
2 komentarz
ostatni 5 dni temu  
Witam mąż ma zdiagnozowaną osobowość borderline i zmiany nastroju zdiagnozowane w 2006roku a od 10 lat przyjmuje 20 mg olanzapiny z przepisu lekarza,z powodu otyłości nieprawidłowego lipidogramu chce to odstawić,jak najlepiej to zrobić? zmniejszać stopniowo dawkę,ale w jakim odstępie czasu i ile mg?
1 komentarz
ostatni 3 miesiące temu  
Reklama:
Reklama: