Reklama:
Reklama:
Reklama:

Popularne na forum

witam chce sie doradzic czy moge odrzucic ten lek w dawce 150mg sen jest git bez tego depresji nie ma natretne mysli sa ale mysle ze nie od tego leku pozatym czy moge go odstawic od razu sen mam swieetny a to glowne zalozenie chyba jeszcze mam shizy ale to chyba nie pomaga w tym>?
1 komentarz
ostatni 4 miesiące temu  
Hej wszystkim :-) Czy możecie polecić film związany z zaburzeniami lękowymi i agorafobią? Film który pomoże zrozumieć to wszystko , film dodający otuchy. Chciałabym spojrzeć na to z tej perspektywy. Pomoże ktoś? :)
1 komentarz
ostatni 9 miesięcy temu  
Skoro masz brać lek to nie rozumiem czemu ten lek próbujesz odstawić. Wydaje się, że próbujesz nie słuchać lekarza, a to jest nie prawidłowe postępowanie z Twojej strony.
2 komentarz
ostatni 8 miesięcy temu  
Dostałam wysypkę na twarzy po 3 tygodniowym brania leku nie wiem co robić może ktoś był w podobniej sytuacji
1 komentarz
ostatni 4 miesiące temu  
Witam Krysiu. W tej sytuacji podejmuje się radykalne kroki i apeluję do Ciebie abyś zdobyła się na odwagę aby je podjąć - przede wszystkim dla dobra dziecka ! Niezwłocznie zaplanuj wizytę w PCPR i "naświetl" całą sprawę odpowiedniej osobie. Jak u Ciebie z zapewnieniem dachu nad głową? Uciekaj od takiego "toksyka" jak najdalej, bo sponiewiera Ciebie, zniszczy Ci zdrowie i zaprzepaści cały dorobek życia. Tu nie ma sentymentów ani miejsca na współuzależnienie - ratuj siebie i córkę, to jest Twoje zadanie a nie tkwienie w tej bezsensownej relacji. Trzymam kciuki za Ciebie i pozdrawiam.
3 komentarz
ostatni 4 miesiące temu  
Jak dostajesz skierowanie do tego szpitala? Powoli zastanawiam się żeby ustawić jakieś leki ale nie experymentując miesiącami.
3 komentarz
ostatni 9 miesięcy temu  
Lekarze twierdzą, że mam i schizofrenię i nerwicę XD To jakaś bzdura.
2 komentarz
ostatni 8 miesięcy temu  
No tak, nie ma wątpliwości co do diagnozy. Imaginowanie wspomnień i nierealistyczne wyobrażenia to typowe dla borderline. Poza lekami nieodzowna wydaje się być psychoterapia np. poznawczo-behawioralnej - musisz wiedzieć skąd te wyobrażenia, nieadekwatne emocje i labilność. W przypadku borderline, paradoksalnie czas działa na Twoją korzyść - czyli im będziesz starszy tym te "odloty" będą słabsze. Cóż, pozostaje Ci brać leki i stosować się do instrukcji psychoterapeuty. Pozdrawiam, trzymam kciuki
4 komentarz
ostatni 4 miesiące temu  
Reklama:
Reklama: