Reklama:

W poszukiwaniu odpowiedniej medycyny (6)

zaloguj się, aby wykonać akcję na forum

Forum: Schizofrenia

gość
25-04-2022, 09:50:00

Witam, chciałbym przedstawić swoją sytuację z nadzieją na pomoc.
Otóż jestem muzykiem i wokalistą, który właśnie realizuje produkcję swojego debiutanckiego albumu, jednakże mam problem z przedostatnim etapem, którym będzie dogranie wokali do utworów ze względu na utratę zdolności śpiewu spowodowaną leczeniem farmakologicznym. Dotychczas stosowałem już perazynę, rysperidon, olanzapinę, klozapinę, haloperidol, lurazydon i arypiprazol i wszystkie te wymienione neuroleptyki odbierały mi zdolność śpiewu.
Czy jest wśród pozostałych neuroleptyków jakiś taki, który nie ma wpływu na wokal czy będę musiał odstawić medycynę na kilka miesięcy w celu odzyskania swoich zdolności, by szybko dograć wokale do utworów?
Komentator
25-04-2022, 14:54:57

Witam.
Skąd ta pewność, że to właśnie przez wymienione leki ? Może masz od jakiegoś czasu po prostu problem z krtanią i powinieneś poważnie pomyśleć nad właściwym badaniem potwierdzającym, bądź wykluczającym problem z fałdami głosowymi.
" Czy jest wśród pozostałych neuroleptyków jakiś taki, który nie ma wpływu na wokal czy będę musiał odstawić medycynę na kilka miesięcy w celu odzyskania swoich zdolności, by szybko dograć wokale do utworów? "
Po sobie znam dwie substancje neuroleptyczne.W tym jeden wymieniony przez ciebie.Żaden z przyjmowanych przeze mnie środków nie wypływa na fałdy głosowe zlokalizowane w krtani.U ciebie ten problem może wynikać z bardzo różnych powodów.Tak naprawdę problem może być spowodowanym powodem po którym najmniej byś się spodziewał.Dlatego pomyśl nad badaniami i puki co nieodstawiaj leczenia na bok.
Nadzieja jako światełko w tunelu... umiera razem z nami, by dać nam nowe życie wieczne.
Wtajemniczony
25-04-2022, 14:59:52

Niesamowicie trudne pytanie. Osobiście wątpię, że znajdziesz tutaj kogoś z podobnym problemem w najbliższym czasie.