Reklama:
Reklama:
Reklama:

Popularne na forum

Może masz jakieś zaburzenia osobowości. Ja jestem po trzydziestce i od ponad 20 lat mam wrażenie że wszyscy mi zagrażają przez co mam ochotę zamordować każdego kogo uważam za zagrożenie. Czy to jest normalne?
2 komentarz
ostatni 7 miesięcy temu  
Może muszę zmienić leki.
24 komentarz
ostatni 5 miesięcy temu  
@anonim2138 - nie jest ważne kim jesteś obecnie, bo masz 20 lat tylko fakt kim możesz być za ileś lat. Może więc zastanów się kim możesz być zamiast zamartwiać się kim jesteś :)
13 komentarz
ostatni 4 miesiące temu  
Musisz uważać na słońce, gdy zażywasz dziurawiec. Nie odstawiaj leków od psychiatry jeśli czujesz się dobrze :)
2 komentarz
ostatni 4 miesiące temu  
[CYTAT] sajko1234 05-01-2024, 10:59:17 Witam. Kupiłem ostatnio melatoninę 3 mg. Zazwyczaj w sprzedaży jest 1 mg. Wziąłem na noc i mój umysł doznał głębokiego relaxu podczas snu. Ze względu na to że w schizofrenii bardzo dużą rolę odgrywa kortyzol-hormon stresu tak tutaj go "zobojętniłem" -hormonem relaxu. Od tego czasu stosuję melatoninę. Nie czynię tego jednak codziennie-ponieważ stymulacja też musi występować . Jednak nie taka jak u chorego w patologicznym zakresie. Ponad to suplementowanie się w ten sposób może doprowadzić do zaprzestania własnej "produkcji" melatoniny przez organizm. Nie zapominać należy również o lekach przeciwpsychotycznych tak żeby nikt nie stwierdził nagle że od melatoninę jest zdrowy i zacznie błędnie oceniać doznania chorobowe. To może być niebezpieczne.Pozdrawiam.[/CYTAT]DODAM JESZCZE ŻE PONIEWAŻ MELATONINA TO HORMON SNU I RELAXU TO NIE NALEŻY SIĘ RELAXOWAĆ NP. PODCZAS PRZE CHODZENIA PRZEZ JEZDNIE. SAM MIAŁEM OSTATNIO TAK WYPADEK ŻE MAJĄC BURDEL W GŁOWIE PRAWIE NIE WSZZEDŁEM TIROWI POD KOŁA.
2 komentarz
ostatni 2 miesiące temu  
Czy aktualnie przyjmuje ktoś convulex 150 na nerwice. Dostałem od swojego lekarza za miast ssri. Pierwszy miesiąc fajnie mnie wyciszyło ale teraz zauważam pogorszenie, może dawka za mała albo organizm się oswoił z lekiem. Dodatkowo dostałem sporej alergii w nocy przerwa na udrażnianie nosa. Co ewentualnie przyjmujecie na nerwice za miast convulex.
5 komentarz
ostatni 3 miesiące temu  
Podobno elektrowstrząsy to ostatnia deska ratunku w przypadku depresji lekoopornej. Osobiście nie miałam więc może jest na forum ktoś kto miał EW?
7 komentarz
ostatni 7 miesięcy temu  
Reklama: