Reklama:
Reklama:
Reklama:

Popularne na forum

Marichuana może powodować objawy jakie masz. Mam znajomego który brał(już nie bierze a przynajmniej tak mówi) heroine i leczy się teraz na schizofrenie i mówi mi że jak chce wsiąść do autobusu i jest dużo ludzi to nie wsiądzie. Takie ma lęki.
2 komentarz
ostatni 6 miesięcy temu  
Przy okazji naprawdę chciałbym zwrócić uwagę, że na tym portalu edycja wpisów źle działa, dlatego łatwiej tworzy się nowy wpis niż edytuje już istniejący. Jest to ewidentna wina źle zaprojektowanego portalu w którym podczas edycji pojawia się dodatkowo kod HTML
251 komentarz
ostatni 7 miesięcy temu  
Witam Jestem na diecie od dwóch miesięcy, dodatkowo chodzę 2 razy w tygodniu na basen i saunę, a także zaczęłam kręcić hula hopem 6 razy w tygodniu. Niestety nie mogę schudnąć. Biorę Fluanxol 0,5 mg oaz Symfaxin ER 75 mg, czy to, że nie mogę schudnąć jest winą leków, które przyjmuję?
1 komentarz
ostatni 8 dni temu  
Witam. Mam dokładnie taką sytuację jak Michał i Kalatea. Czy podjęli oni jakieś próby leczenia/terapii. Chciałbym uzyskać jakieś informacje, który mogłyby pomóc. [CYTAT] PRANA 26-11-2021, 10:40:44 Sporo informacji było wymieniane telefonicznie i również w szczegółach mogę je odtworzyć! Miłego.[/CYTAT][CYTAT] PRANA 26-11-2021, 10:40:44 Sporo informacji było wymieniane telefonicznie i również w szczegółach mogę je odtworzyć! Miłego.[/CYTAT][CYTAT] PRANA 26-11-2021, 10:40:44 Sporo informacji było wymieniane telefonicznie i również w szczegółach mogę je odtworzyć! Miłego.[/CYTAT]
52 komentarz
ostatni 2 miesiące temu  
@anonim2138 - nie jest ważne kim jesteś obecnie, bo masz 20 lat tylko fakt kim możesz być za ileś lat. Może więc zastanów się kim możesz być zamiast zamartwiać się kim jesteś :)
13 komentarz
ostatni 4 miesiące temu  
Tak pomyślałem że ona może dostała schizofrenii z powodu głębokiej frustracji z powodu tego co ją spotkało w latach młodzieńczych lub z powodu konfliktu wewnętrznego wynikającego ze stosunku do ojca. Warto by było gdybyś z nią o tym porozmawiał.
45 komentarz
ostatni 13 dni temu  
U mnie nie było skutków ubocznych. Po tygodniu była poprawa samopoczucia jednak trwało to niecałe dwa miesiące i znowu spadek więc zmieniłam lek. Niestety okazał się nie dla mnie
2 komentarz
ostatni 5 miesięcy temu  
[CYTAT] ulunka 15-02-2024, 14:06:50 [CYTAT] Annam2221 15-02-2024, 11:53:34 Leczę się mam dobrego lekarza biorę leki prefaxyne od kilku lat ale dodał mi drugi antydepresant bo od długiego czasu mam ciągły stan zobojętnienia na wszystko nic mnie nie cieszy nie potrafię wyjść z domu właściwie mogła bym nie wychodzić lecz czasem muszę. Zrezygnowałam ze wszystkiego nie mam po co walczyć skoro i tak się nic nie zmieni w moim życiu terapia odpada[/CYTAT] Dlaczego terapia odpada? Że względów finansowych? Mieszkasz z rodzicami? Jak się utrzymujesz?[/CYTAT] Nie chce psychologa nic mi nie pomoże byłam dziś na wizycie u psychiatry oczywiście jak to ja odwalilam histerię. Nie stać mnie nawet na prywatną terapię. Mam rentę socjalną mieszkam z rodzicami sama wychowuje córkę. I po nieudanej próbie samobójczej z przed lat zyskałam niepełnosprawność psychiczną niepełnosprawność mam od 10 roku życia a ruchową od 18 roku życia do pracy się nie nadaje ciągle mnie coś boli. Siedzę w domu izoluje się od wszystkiego. Lekarz każe mi na terapię iść nigdzie nie pójdę nie ufam nikomu wogole to nawet nie gadam z nikim bo nie mam znajomych
12 komentarz
ostatni 5 dni temu