Reklama:
Reklama:
Reklama:

Popularne na forum

Napewno ze sie da. Natomiast radził bym z takimi objawami udać sie jak najszybciej do lekarza. I to nie do przychodni, bo dostaniesz termin wizyty za miesiąc i to jak powiesz ze masz ostre objawy, przy rejestracji. Radził bym udać sie do lekarza z CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO. Tam udzielona ci będzie konsultacja od ręki. Lekarza zaproponuje jakieś leki, póki nie ma nagłego ostrego stanu. Bo jak cie sieknie ostra psychoza to cie zawiną do zamkniętego i jeszcze wiele głupot mozna narobić.
2 komentarz
ostatni 5 miesięcy temu  
Czy aktualnie przyjmuje ktoś convulex 150 na nerwice. Dostałem od swojego lekarza za miast ssri. Pierwszy miesiąc fajnie mnie wyciszyło ale teraz zauważam pogorszenie, może dawka za mała albo organizm się oswoił z lekiem. Dodatkowo dostałem sporej alergii w nocy przerwa na udrażnianie nosa. Co ewentualnie przyjmujecie na nerwice za miast convulex.
5 komentarz
ostatni 3 miesiące temu  
Bardzo proszę o pilną odpowiedź jaki jest najlepszy oddział Psychiatryczny w Poznaniu? Głównie chodzi o silna depresje
1 komentarz
ostatni 3 miesiące temu  
Możliwe, że te dwa leki są nawet swoimi zamiennikami….Olanzapina to też sama substancja czynna leku m.in Olanzin i w sumie o tym bardziej myślałam :p
7 komentarz
ostatni 8 miesięcy temu  
Jak dostajesz skierowanie do tego szpitala? Powoli zastanawiam się żeby ustawić jakieś leki ale nie experymentując miesiącami.
3 komentarz
ostatni 4 miesiące temu  
Hej, czy Twój mąż oprócz leków uczestniczy również w terapii z psychoterapeutą? Oraz czy uważasz, że leki spowodowały, że nie jest czuły? Jeśli tak, to możliwe, że Twój mąż powinien je zmienić albo dawkę. Kolejne co może Wam pomóc to wspólna terapia dla par, która pozwoli zrozumieć perspektywę drugiej osoby. Tobie również pomogłaby własna terapia w tym trudnym momencie, w którym się znajdujesz. Pamiętaj, że na zachowania Twojej drugiej połówki wpływa choroba i on nie chce Cię ranić. Dużo siły i cierpliwości.
2 komentarz
ostatni 3 miesiące temu  
Mam pytanie czy lekarz może psepisać dwa leki Sulpiryd i Elicea o tym samym skutku ubocznym mlekotok. Ja go dostałam i teraz się męczę.
20 komentarz
ostatni 5 dni temu  
[CYTAT] Alicja55 19-06-2023, 12:47:09 Hej ja czytał ,że po wenflafaksynie się chudnie bo zmniejsza apetyt ja te się zmagam z objadaniem ciągle czuje się głodna i boje się żeby asertin ńie dowalił mi następnych kg
3 komentarz
ostatni 8 miesięcy temu  
Reklama:
Reklama: